Efter tanke!

Jag sitter här och blir lite rörd när jag tänker på hur underbara ni är ni valpköpare till Sound of kullen!
Jag får vackra bilder och ni delar med er i era tankar och funderingar om att äga en LANDGOLD Landseer!
Jag är så otroligt glad att ni finns! Jag har lärt mig så mycket under dessa snart 6 månader som dessa fantastiska underverk har levt, mer än jag kunde förr och det är era tankar,era funderingar och era svar som gör att jag lär mig mer och mer!
Tack för att ni finns!

Ja nu är de snart 6 månader! Helt fanatstiskt!

Vi har övergått till Olivers Petfood här på kennel LANDGOLD och jag kan säga att jag är glatt överaskad över hur bra resultat det är! Lillen är väll inte så glad över de minskade ransonerna,men han har fått form och vacker päls, Mapex är underbar i sin nya päls och mår underbart, Aimee`ja hon skall till och löpa och då är hon tyvärr inte så vacker i päls väg,men i mina ögon är hon vackrast!!! Inget slår när hon skrattar våran älskade Aimee, hela hon ler och bara älskar livet!!! Det är 100% kärlek det!
Charlie är den som jag är mest överaskad av att byta foder! Vips så är han inte den magre golden längre utan strålar av vackerhet( finns det ett sådant ord? Om inte så har jag hittat på ett nu!!!) och har glans och spänst i stegen!

Jag ber om fler kort och fler berättelser hur ni ser på livet som en Landseer ägare till min nya sida!
Ha det gott och massor med kramar från oss här på LANDGOLD!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0