Underbart besök!

 Mapex busar !
I dag fick vi kärt besök av Kirsten med man och Aimee`s mor Amanda!
Vi fikade och pratade om hur Aimee`och alla hennes 10 syskon hade det när de var små och det var ett kärt och ömt återseende mellan dem! Amanda är en mycket vacker tik och Aimee`kände igen dem med en gång, fast det nu är 4 år sedan hon lämnade dem!
Här är lite kort och jag vill tacka för titten! Ni är alltid välkomna tillbaka hit!

3 generationer Amanda liggandes, Aimee och Mapex
`
Amanda och Aimee`

Kirsten och Aimee`

Aimee`, Amanda och Mapex


Aimee`s mamma Amanda

Kirsten och Mapex undrar om man får en smak bit?

Hejdå mamma Amanda säger Aimee`

Ett sista farväl!

Och jag vill sända ett stort grattis till Alphonans kennel , Bittan Walle`n som i dag fick 10 st underbara Landseer valpar och en av dessa under skall bli min!!! Behöver jag säga att jag längtar?

Nu skall jag gå och lägga mig och jag somnar gott med dessa underbara bilder på min näthinna!
Kram från NInna och trötta vovvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0