Grattis LANDGOLD SOUND OF LANDOLA "VILDA" TILL DITT BIR!!!!

Jag blev så glad i dag när jag fick reda på att Vilda blev BIR valp med 1 HP på Tollarps BK den 27 juli!!!
Jag är så stolt över henne och hennes underbara ägare!  Man blir ju så stolt när det går bra för valparna!!!

Hennes bedömning är så här:
6,5 mounths, pronising young with very nice colores,solid coat, strong in the develoment, high in behind, nice head, needs more Aulostrende(?), open eyes, good color, correct bite, good moves, slightly coul hockeers,nice temperament! Jag är lite osäker på vissa saker i bedömningen men jag ber om ursäkt i fall det är fel stavat!
Men ett underbart resultat! Grattis!!!

Lilla gumman! Jag är så stolt!!!


Jag hoppas att alla ställer upp och är med på Sofiero utställningen så att vi har en rolig dag tillsammans!
Jag finns här om ni behöver hjälp med utställnings träningen! Bara att ringa!
Kram på er alla från oss här på kennel LANDGOLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0