Smaskigt värre!

Hejsan!
Ytterligare dagar har bara försvunnit! Veckorna går och valparna är ju på sin 4:de vecka i livet! Jag har nu förstått att vi har haft tur här på kennel LANDGOLd som fick 13 friska valpar och att alla mår bra så här långt!
Jag skänker en tanke av medlidande till mina kollegor på Landseros och Alfahonans kennel över era förlorade valpkullar! Det gör mig ont! MYCKET ont!

Valpisarna mår bra och är nu registrerade i SKK och har fått sina stamtavlor!

De äter mat nu 4 ggr/dag och jag lovar att kelgrisarna är riktiga grisar när de äter! Här står vi upp i maten och de är härligt geggiga när de är klara! Då avslutar i med ett litet fot bad och en varm torr handduk!image8
Här är några av valparna som äter! De får äta i 3 omgångar så att det inte blir för mycket stoj och att alla valparna får en chans att äta sig mätta!

Massor med kramar från Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0