Mat dax!

Hejsan!
Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit men att ha valpar, hundar och en stor familj gör att sådana här saker som att skriva i dagbok blir en aning svårt!
I allafall äter nu alla 13 valpar stöd mat 3 ggr/dag. De älskar det och några av valparna äter direkt ur hande eller på tsk. Gå hur bra som helst!
Jag har satt in 2 veckors korten som ni alla nog har sett och det finns mer kort, maila mig så får ni dem!
Alla valpar har öppnat ögonen och har fått tänder. De mår jätte bra! Som ni ser har jag bytat blogg och det är roligt för nu kan jag själv lägga in bilder här på dagboken!

Hello!
Exuse me that i don´t have wrote in this diary. But to have family( a big one) and my dogs and puppies takes al my time, so i hope you understand that!
Everyone eats food now 3 times/day and loves it! And everyone has opened there eyes and got teeth.
There are more pictures to come here in this diary.  But if you want me to take pictures of them so e-mail me!
Have a nice evening and i will wrote tomorrow! Hugh Ninna! Kram NInna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0