Nu har vi flyttat ut i hund rummet!

Nu har valparna flyttat ut i hund rummet. De har fått större plats för lek, gos och att bara få växa på sig!
Alla valparna mår jätte bra och växer så att det knakar!
Jag kommer inte att ta 7 veckors kort, för jag har drabbats av sorg då min mormor har avlidit och jag mår inte riktigt bra själv heller. Så jag har tagit beslutet att inte ta 7 veckors kort på var och en av dem denna veckan. Men jag har tagit lite kort på dem nu när de bor ute i hund rummet i kväll. Det är konstigt tyst i huset just nu eftersom man har haft de vildbasarna här i 7 veckor och små valpar både hörs och syns!
Det skall bli ganska gott att få tillbaka sitt sovrum igen, men undrar om jag kommer att kunna sova utan mina gosingar?? Jag är så hönsig!!
Det är med både vemod och glädje jag ser fram i mot att ni får komma och hämta era underbara valpar och jag hoppas att ni kommer att njuta lika mycket som jag gör av att äga Landseer!
Jag har ju rasen Golden retriever också och älskar den rasen med!
Choice är nu hd/ad röntgad och ögonlyst och ögonen är bara bra, fel fritt och nu väntar vi på resultaten av vad röntgen säger. Vi hoppas på fel fritt så klart!
Här kommer lite bilder!
Kram från Ninna och vovvar!!!!image33
Maya och Gibson ville vara med på bild!image34
Alla på en leksak!
image35

image36
Paiste och Maya tuggar!!!
image37
Titta vi har precis ätit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0