Vaparna är födda!

Hej! Det blev 3 tikar och 2 st hanar som lever och mår bra!
Tyvärr var en hane och en tik död födda och en hane förlorade vi nu kl: 12:00.
Han mådde inte bra från början och ville inte riktigt komma igång, fast jag gjorde allt jag kunde, så han somnade in bredvid mig i sängen...
Ängla mår bra men är trött eftersom den sista valpen tog lång tid på sig att födas!
Nu är det bara att hålla tummarna för att de skall klara sig och må bra!
Jag kommer att sätta in kort i morgon. Jag är alldeles för trött för det och prioriterar att vara med valparna.
Kram Ninna

No in englisch:
3 bitchies and 2 males in born here and doing vell.
I lost one male now at 12:00 a clock. He didn`t wanted to suck  on Änglas brest and coulden`t hold his temperature , so he died! I have done everything in with might and main  to save him, but he didn`t do that!
i will have pictures here tomorrow to look at!
I am to tired to do that now!
I must be with Ängla and the puppies!
Many hughs from nIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0