Valpar är födda!

Hej Vänner!
Det blev 3 st tikar och 2 hanar som klarade sig här. Nu får vi hålla tummarna att dessa 5 kommer att klara de kritiska veckorna och må bra! Underbara är de!
håll tummarna för mig vänner!
Tyvärr förlorade jag 2 st underbara hanar, den ene dog i dag kl: 12:00 men han var inte ok alls. Och En var död född.
En tik föddes också döfödd och jag gjorde allt i min makt för att få igång dem, men det gick inte!

Alla valparna mår bra och Ängla är trött men jätte duktig med de små!
Jag är jätte trött så jag sätter ut bilder i morgon på dem!
Kram Ninna

Hello! 5 babies is born here! 2 males and 3 bitchies!
I lost 2 boys and one girl tonight and I did everything in my poure

Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

Hej Nina

jag förstår att du hellre vill vafa med valparna

jag håller tummarna på att dessa små kommer att klara sig lycka till vännen kram lisbeth o mina vovva i svedala

2008-12-08 @ 17:17:29
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0