Nu har de öppnat ögon och öron!

Hej på er!
Vi har varit och ultra ljudat Ängla och då kunde inte veterinären se något fel, så vi fick en ny tid som är på måndag.
Så ser det ultraljudet bra ut så är Ängla ok!
Hon mår bra, har ingen feber och äter sitt pencillin som hon skall.
I dag har kullen öppnat sina ögon och de har börjat att ta sig upp på sina ben! Det ser så roligt ut!
Underbart tycker jag det är att vi klarat av denna sträcka också!
Tack alla ni för underbara ord!!! Jag har verkligen känt mig oerhört tacksam över alla fina vänner jag har!!
Tack!!!
Vi gör inga julkort i år här, men jag vill här önska er en underbar jul !


Vi tog ett litet kort på Impala i dag men det är inte lätt att få en liten valp att spela med inte!
Men här är vår egen tomte Miss Impala!!!!


Vi önskar er en underbar kväll och vi återkommer med mer info om valparna snart!!!
Kram Ninna

Now in englisch:
We have check Ängla up and it looks ok! We are going to the vet again on Monday.
For a last check up on her matrix. She is fine, eats and give the puppies milk!
She is a rock this dog!! I love her so much!

The puppies have opened there eyes and ears and now working on standing on there feet!!!
I looks so funny!!!!
We have not doing any Christmas card this year, but we have take on picture on Miss Impala!!!
I will write down more another day!!!
Have now a god evening and a happy Christmas to you all!!!!
Many hughs from Ninna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0