Namn förslag önskas!!!

Hej på er!
Jag önskar få in namn förslag på den nya kullen!
Skulle vara glad om ni ville hjälpa mig med ca 12 namn som jag kan välja mellan!!!
Ängla mår bra, börjar att bli lite sur nu faktiskt, men det är ju jobbigt för henne.
Aimee`skall till att börja löpa så flocken är lite orolig!
Hon har väll känningar på vad som väntan skall! Jag är i allafall full av förväntan och hopp!!!
Så in med namn nu på blivande Famous kullen!!!!

Vi fick en hälsning från Mapex som berättade att hon trivs bara bra hos sin nya matte Anne och husse Hannu!
Detta tycker vi är jätte skönt att hon fungerar som hon skall och uppför sig!!
Vi saknar henne jätte mycket, men samtidigt vet vi att hon är hos SIN familj nu!
Lycka nu till älskade Mapex!




Så snälla hjälp oss med namn!!!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0