En vecka kvar!

Så nu är det Måndag och bara en vecka kvar tills det är dax!
Vi är spända och förväntansfulla!
Jag kommer ju att ha 2 väninnor här som kommer att hjälpa mig så jag hoppas att det skall gå bra !
Ängla mår bra och har vuxit ännu mer över magen, så valparna växer nog som de skall i hennes mage.
Hon tycker att det är jobbigt att ligga på sidan nu så hon lägger sig på magen! Jaha, då är det väll bara för valparna där inne att skvalpa till en annan plats!
Här är kort på Ängla:

Rund och go!
Lillen ville pussa matte så han hoppade upp på bakbenen och gav mig en jätte puss!


Man glömmer ofta hur stora de är när de står vanligt och man hajar till när de kommer upp på bak benen och man får se deras höjd!


Åh vad vi älskar varandra , jag och min hund!

Ängla

In English:
Now it is only one week left for Ängla and the puppies to born!
She is doing very fine and growing around her belly!
I have take pictures of her and my male Lillen. He wanted a kiss from me and you will se of the picture how tall he is!
He is big and it is easy to forgett how big he realy is!
He loves to kiss!!!!

I love my dogs very much!!!! Hugh Ninna and dogs!
Jag älskar mina hundar väldigt mycket och är så glad för att jag får vara deras matte!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0