Ängla är dålig!

I går fick jag ta Ängla till veterinären och hon har fått livmodersinflammation!
Så nu får hon antibiotika. Detta är väll inte hel ylle för valparna men jag måste ju ge Ängla medicin så att hon inte dör i från mig!
Valparna mår bra, de har gått upp nästan 230 gr/valp sedan de föddes i söndags så jag är nöjd med detta!
Håll nu tummarna att valparna inte skall bli sjuka av Änglas medicin och att mina älskade vovvar klarar sig!!!
Berättar mer när jag vet om de klarar av att fortsätta dia från Ängla eller om Aimee`som har mjölk får rycka in i hennes ställe! Detta är svårt att bestämma sig för, men det är ju bäst för Ängla och valparna att de får dia så länge det går!
Kram från en ledsen och trött Ninna


Kommentarer
Postat av: Kennel Rozcoez

Hej gumman.

det kommer säkert gå bra.

Det jag har hört är att valparna kan bli lite lösa i magen. Då får man tänka på att ge valparna lite extra vätska. Säg till om du vill ha hjälp. Då kommer jag ner o hjälper till. ta de nu lugnt. Kram Pia

2008-12-12 @ 13:10:59
URL: http://rozcoez.se
Postat av: Emma

Hej Ninna!

Fast vi inte hörts på länge brukar jag kolla in din blogg och följa dina hundar.

Stackars "lilla" Ängla. Hoppas att allt blir bra med henne. Borde väl inte vara ngn fara med antibiotika? Människor äter ju ofta det när de ammar sina barn. Fast vad vet jag :-)

Ha det gott och lycka till med alla hundar.

Kram

2008-12-12 @ 15:33:56
URL: http://offegoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0