Lillen fick penecillin.


Hej! Har var hos veterinären med Lillen och han har fått penecillin mot sitt fukt eksem nu och skall även ha tratten ca 10 dagar.
Min annars så stolte Landseer går nu och susrar med tratten!
Jag hoppas kunna ställa honom på Öland den 6 sep och vi håller tummarna för att han skall reagera possitivt på tabletterna och bli bra fram tills dess!

Som ni läste i förra inlägget har Mapex flyttat till en fodervärd som heter Marie Peterssson. Hon bor i Kalmar och har samma inställning och hundvetande som jag har! Mapex har också sällskap av en Léonberger tik som heter Elsa.
Mapex mår bara bra och har det gott hos Marie.
Ni kommer att få träffa Marie på Sofiero utställningen ni som kommer! Som det ser ut nu bör jag kunna ställa Lillen också! Så håll tummarna för att det skall gå vägen!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0