ONT

Jag ber er att ha överseende med att jag inte kan skriva här i bloggen på några dagar.
Jag hade ju i allafall en spricka i min vä hand och även ben flis som släppt så jag har enbart en hand kvar att skriva med och det är för jobbigt så jag vill bara meddela detta nu och kommer att skriva mer när jag kan använda vä hand att skriva med igen!
Landola har hittat ett nytt hem och jag hoppas att de älskar och njuter lika mycket som jag gör av henne när de hämtar hem henne på lördag och börjar sitt nya liv hos fam Eriksson.
Pearl hoppas vi kunna hitta ett hem till snart också.
Jag och Mapex kommer att börja valp kurs nästa måndag och det tycker jag skall bli jätte kul!
Ha det gott nu och njut av våren som äntligen kommit och jag vill tacka alla för era fina ord om min nya hemsida!
Tusen tack!
Kram från Ninna med vovvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0